Vacature

Receptionist(e) - administratief medewerk(st)er CTT Hengelo 

Wat ga je doen?

Als receptionist(e) / administratief medewerk(st)er ontvang je bezoekers en verricht je administratieve werkzaamheden, waaronder invoeren van documenten, verwerken en controleren van facturen, inkoop van kantoorartikelen e.d.

Je beantwoordt de telefoon en onderhoudt de algemene mailbox.

 

Jouw profiel 

Wij zoeken een bevlogen, initiatiefrijk en flexibel persoon. Je bent betrokken bij het bedrijf en kunt goed zelfstandig werken.

Wat wij van jou verwachten

  • MBO werk- en denkniveau

  • Kennis van Microsoft Office

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse en Duitse taal

  • Proactieve houding

 

Wat bieden wij jou?

  • Een zelfstandige en verantwoordelijke functie in een prettige werkomgeving

  • Collega's die je graag helpen, no-nonsense cultuur

  • De mogelijkheid om mee- en door te groeien met een innovatieve onderneming 

  • Een informele werksfeer met korte lijnen 

Over CTT

CTT is een intermodale terminaloperator met terminals in Hengelo, Rotterdam en Almelo. Het bedrijf biedt duurzame op - en overslag mogelijkheden. Voor meer informatie kun je kijken op deze site. 

Ben jij de persoon die CTT zoekt?
Mail dan jouw motivatiebrief en cv naar hr@ctt-twente.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annemarie Withag, telnr. (074) 20 40 300 of mail naar hr@ctt-twente.nl 

  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.